Çarşamba, Mart 29, 2006

güneş tutması


geceden "taş gibi yatayım kuş gibi kalkayım" diyerek uyumuş fakat taş gibi yatamadığımdan belki kuş gibi de kalkamamıştım. uyandığımda lüzumsuz bir sinir harbindeydim, savaşı kaybetmiyecektim hayır
"ordular ilk hedefinizzz ordunun dereleri..."
güneş tutar, tutulur ve tutturulur dostlarım. ben ve ordularım güneş diye tutturanlardanız.
"güneş girmeyen eve ordu girer"

sevgili dostlarım ve ordularım! ikinci sinir harbi karşı grupların mukavemetinin artması ve güneşin tutukluk göstermesi nedeniyle belirsiz bir tarihe ertelenmiştir. o gün geldiğinde harbimize kaldığımız yerden devam edeceğiz, ordunun derelerinden. ve inanıyorum ki bizler bu ordunun derelerini ve bilmem nerelerini yukarı akıtacağız.
dostlarım güneşin ihsanı üzerinize olsun.

Hiç yorum yok: